Sportello Linguistico

Data:

10 gennaio 2023

Abertu s'ufìtziu limba sarda

S’amministratzione comunale dat a ischire chi est abertu s'Isportellu Linguìsticu, unu progetu subra comunale finantziadu cun fundos de sa Presidèntzia de su Consìgiu de sos Ministros in cunforma a sa L.482/99 e de sas LR 22/2018 e chi pertocat sos comunes de Ossi (cabufila),Laerru, Martis, Piaghe, Uri, Ùsini.

Fintzas a su mese de Nadale 2023 s'ufìtziu at a traballare pro bortare in sardu sos atos pùblicos de s'amministratzione e pro ammaniare atividades de promotzione e valorizatzione linguìstica.

Su servìtziu l'at a gestire s'Istitutu de Istùdios e Chircas Camillo Bellieni de Tàtari, s'operadora incarrigada pro Laerru est Francesca Sini.

Aperto l'ufficio lingua sarda

L’amministrazione comunale comunica l’avvio delle attività dello sportello linguistico, un progetto sovracomunale finanziato con fondi della Presidenza del Consiglio dei Ministri ai sensi della L.482/99 e e della LR 22/2018 che riguarda i comuni di Ossi (capofila), Laerru, Martis, Ploaghe, Uri e Usini.

Sino a Dicembre 2023 l'ufficio lavorerà per la traduzione degli atti amministrativi e per proporre attività di promozione e valorizzazione della lingua sarda.

La gestione del servizio è affidata all'istituto di Studi e Ricerche Camillo Bellieni di Sassari, l'operatrice incaricata per Laerru è Francesca Sini

Via Grazia Deledda, Laerru, Sassari, Sardegna, 07030, Italia

Pagina aggiornata il 23/02/2024